“21 удаа тавиулдаг” бэлгэвч үйлдвэрлэгчид хуурч байснаа хүлээжээ
Германы эрх баригчид хэрэглэгчдийн дунд 21 удаа тавиулдаг “ид шидтэй” гэдгээрээ алдаршаад байсан бэлгэвчний “Einhorn” компаний зар сурталчилгааг зогсоожээ. Тус компани нь уутандаа долоон ширхэгтэй шинэ төрлийн бэлгэвчээ хэрэглэсэн тохиолдолд 21 удаа тавиулдаг хэмээн реклам сурталчилгаа цацаж эхэлсэн аж. Нэг бэлгэвчээр батлагаатай гурван удаа дур тавих агаад нэг уутыг хэрэглэвэл нийтдээ 21 удаа гайхамшигтай мэдрэмж амсах гэнэ. Гайхалтай нь тус компаний эсрэг иргэд биш харин өрсөлдөгчид нь гомдол гаргажээ. Шүүхэд дуудагдсан “Einhorn” компанийхан манай сурталчилгаа бол ердөө наргиан байсан, хэрэглэгчид үүнийг ялгаж салгаж ойлгодог гэж биеэ өмөөрчээ. Харин шүүх бэлгэвч нь эрүүл мэндийн ноцтой уршиг тарьж мэдэх бүтээгдэхүүн тулд тоглоом наргиан хэрэггүй, бүх зүйл үнэн тодорхой байх ёстой гээд 21 удаагийн тавилтын сурталчилгааг нь зогсоох шийдвэр гаргажээ.
NUUTS.mn